Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Sankcijski cunami i dilema koje ne bi smelo biti

Komentari (28) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 21 oktobar 2022 02:12
.
Odlično rečeno. Potpisujem svaku reč.
Preporuke:
131
147
2 petak, 21 oktobar 2022 06:58
dr
@djordjenspm, kada mafija ima državu kao što je u slučaju Srbije, svaka rasprava o sankcijama, KiM, Republici Srpskoj se mora odložiti dok se kompletan državni aparat i sistem ne očiste od mafije.

Kako to uraditi bez prolivanja krvi i sami? Na ovo pitanje treba odgovoriti.
Preporuke:
50
50
3 petak, 21 oktobar 2022 07:16
Horacije
Nikako nisam vojni stručnjak, ali znam da je kiselina efikasnija od eksploziva. Tako da je Rusija morala i mora da pusti Zelenskog i nervozne Anglosase iza njega da u svojim "pobedema" i kontraofanzivama počnu da rade čisti terorizam. Kao što su počeli. Pa da onda počnu da ih razbijaju. Kao što su počeli. Da oru sve do Lavova i ostave ih bez struje, vode... Dok istovremeno ljudima u Evropi, čak i u Engleskoj, proameričke političke elite ne počnu da dojađuju. Kao što su počele...
Ostalo što je napisao Vukadinović potpisujem.
Preporuke:
70
87
4 petak, 21 oktobar 2022 07:42
Nista ne razumem
Ne sankcijama. NE mufljuzima iz SNS-a. Oni su svuda oko nas. Oni su najgora bolestina jednog naroda. Zlikovac se obraca sefovima na zapadu i porucuje im sta treba da napakoste Srbije da njemu pomognu da zamaze oci Srbima i uvede sankcije Rusiji.
Preporuke:
63
3
5 petak, 21 oktobar 2022 08:40
Zabrinuti
kapa Vam dole za ovaj tekst, gospodine Vukadinovicu, kapa Vam dole. sve za Obraz, a Obraz ni za sta. i ovo zlo ce proci, vazno je da ostanemo cisti pred Bogom kao narod Krstonosan
Preporuke:
71
77
6 petak, 21 oktobar 2022 08:42
A šta je trebalo?
Da Rusi krenu masovno u potpunu okupaciju Ukrajine pa da im Zapad priredi novi Afganistan? Ili prvo da sve sruše pa da ne ostane kamen na kamenu kao što su Amerikancci uradili u Iraku ili Britanci i Francuzi u Libiji?
Oružje koje je NATO slao ukronacošima na početku je isto oružje koje su Amerikanci slali Afgancima posle sovjetske intervencije. Tešku artiljeriju su počeli da šalju naknadno. Valjda to dovoljno govori šta je bila zapadna namera. Ali Rusi nisu srljali. Zauzeli su ono što su mogli da zauzmu uz minimalne gubitke.
Inače, ko je mogao da predvidi da će Ukrajinci hteti da ginu u odnosu 10:1 za odbranu režima na čijem je čelu komedijaš koji svira klavir p...om?
To kako Rusi vode rat, nije moglo i ne može drukčije ako žele da ostvare cilj denacifikacije i demilitarizacije. Ostvarenje tog cilja je mnogo važnije od okupacije Ukrajine.
Uspeh strategije se ne meri ličnim zadovoljstvom i frustracijama već postizanjem zacrtanih ciljeva.
Preporuke:
64
7
7 petak, 21 oktobar 2022 09:31
Ako ovoga puta popustimo
Ako ovoga puta popustimo i povinujemo se diktatu zapadnjačkih hijena, to će da bude kraj Srbije jer će lešinare da se ostrve i uzmu nam sve!
Preporuke:
68
3
8 petak, 21 oktobar 2022 10:01
Nikita Panin
Aferim!
Preporuke:
40
18
9 petak, 21 oktobar 2022 10:35
Dragan R
Apsolutno NE sankcijama ne samo zbog moralne već i praktične strane. Uvođenjem sankcija Rusiji, makar one bile i simbolične, ne dobijamo apsolutno ništa, a gubimo sve.
Preporuke:
86
2
10 petak, 21 oktobar 2022 10:38
Bravo
Svaka je k'a u Njegosa.
Preporuke:
55
73
11 petak, 21 oktobar 2022 10:53
Sam svoj
Kad god niste sasvim sigurni šta je najpametnije činiti, najbolje je poslušati glas svog srca, odnosno lične i kolektivne savesti. A taj glas u ovom slučaju kaže nedvosmisleno „ne sankcijama“. Ne zbog Rusije, bratstva, istorije, podrške rezoluciji 1244, vere ili gasa – mada su sve to vrlo važni faktori i razlozi – nego zbog nas samih.

Tako je, nema dileme ni za elementarno poštene!
Preporuke:
59
9
12 petak, 21 oktobar 2022 10:54
Dragan R
Apsolutno NE sankcijama ne samo zbog moralne već i praktične strane. Uvođenjem sankcija Rusiji, makar one bile i simbolične, ne dobijamo apsolutno ništa, a gubimo sve. I to bojim se dugoročno i nepopravljivo. Par dana tapšanja po ramenu od strane zapadnih bandita bi bilo sve što bi dobili. A onda bi se vratili na staro. Tražili bi da se pridružimo svim mogućim sankcijama, pritisci za priznanje tzv Kosova i rasturanje Republike Srpske bi bez podrške Rusije postali još žešći i delotvorniji, izgubili bi ugled u svetu i postali država koja vodi "bugarsku politiku" i kojoj se ne može ništa verovati...I da ne nabrajam dalje. Ostali bi Srbija samo po imenu. Ako neko u međuvremenu ne zaključi da je i sam taj naziv politički nekorektan i uvredljiv, kako za nacionalne manjine, tako i za sve brojniju i agresivniju masu autošovinista među samim Srbima.
Preporuke:
76
14
13 petak, 21 oktobar 2022 10:59
Goran1
Stvarno ne razumem zašto ne biti apsolutno neutralan u tom bratubilačkom sukobu.

Od bilo kakvog izražavanja mišljenja možemo imati samo štete.

Mnogo zemalja na ovom svetu se tako ponaša i ništa im se zbog toga nije desilo.

Izlazak u susretu zahtevim za uvođenjem sankcija Rusiji i osudu Rusije u UN, za nas Srbe su samoubilački. To zbog toga jer isti koji su podstakli Ukrajince na samoubitstvo i rade protiv Rusije, to isto čine i nama.

I samo slep i sumanut ne vidi i razume da se BRIKS uvećava jer oni koji nisu predviđeni za "zlatnu milijardu" žele da prežive i žive onako kako im je drago.
Preporuke:
47
3
14 petak, 21 oktobar 2022 11:09
ANALITIČAR
Đole, veliko Vam hvala za podršku rodoljubima u Srpskoj na čelu sa SNSD-om, uradili ste javnom podrškom ogromnu stvar za SRPSKI NAROD U SRPSKOJ tj. ZAPADNOJ SRBIJI !

A kakva je situacija u Srbiji vidjećemo iz novog sjajnog intervjua na Srbin Infu tj na kanalu CENTAR SRBIN INFO kod brata Zlatanovića gdje je gostovao uz Milovana Brkića i Predraga Popovića najhrabriji novinar Srbije urednik SLAVIJA INFA brat Stefanović Ljuba, ponovo brilijantna hrabra do detalja precizna analiza :


Ljubomir Stefanović: Biće sukoba kad Vučić uvede sankcije Rusiji; a Belivuk neće s Vulinom jer šmrče



SRBIN info - kanal Centar
77.3K subscribers

25,873 views Oct 20, 2022


https://youtu.be/6_oeJnQS6po
Preporuke:
38
31
15 petak, 21 oktobar 2022 11:25
ANALITIČAR
Mihailo Čukić - Vučića su pustili niz vodu evo i zbog čega! (21.10.2022)


SLAVIJA INFO
97K subscribers

1,822 views Oct 21, 2022




https://youtu.be/gNhU4xydyTk
Preporuke:
20
20
16 petak, 21 oktobar 2022 12:51
Dragan R
@A šta je trebalo?
Jedino u šta sam apsolutno siguran je da su Rusi morali da intervenišu u Ukrajini. Sve ostalo je pod velikim znakom pitanja. Zaista bih voleo da ste u pravu, ali niste. Na primer vaše pitanje "...ko je mogao da predvidi da će Ukrajinci hteti da ginu u odnosu 10:1 za odbranu režima..."? Vi i ja teško, ali službe jedne takve sile, kakva je Rusija, su to morale da znaju. Vi i ja smo mogli da se zanosimo time da će ogromna većina Ukrajinaca cvećem, kao oslobodioce, dočekivati Ruse, ali ruske službe su morale da znaju da je posle 30 godina propagande većini onih koji se smatraju Ukrajincima ispran mozak i da oni Ruse smatraju najgorim neprijateljima. Takođe su morale da znaju da Ukrajinom vlada ološ gori od nacista i da mnogi Ukrajinci iako ne žele, moraju da ginu. Dalje, kakva je to denacifikacija kad Rusi zarobljene najgore fašiste i zločince iz bataljona Azov umesto pred sudove i streljački stroj razmenjuju i šalju kući kao običnu mobilisanu vojsku? Ne valja im rabota.
Preporuke:
40
4
17 petak, 21 oktobar 2022 13:04
Stole
Belivučić najavom da će sankcije uvesti samo ukoliko nam bude ugrožena egiztencija vešto priprema javno mnjenje na taj korak.
Preporuke:
37
2
18 petak, 21 oktobar 2022 15:50
Ana
Botovi rade i pravdaju platu :-)
Preporuke:
44
42
19 petak, 21 oktobar 2022 17:02
-
Zapad u Hitlerovom pohodu 1941-1945. je na Srbima, u sastavu Jugoslavije, isprobao kako se pobeđuje po receptu rata unutar istog naroda: Srbi na Srbe.
Isti Zapad, je ovog puta još lukaviji. Ukrajinci i Rusi u ratu, a zvanično nisu ušle NATO trupe.
Kakav god da bude ishod rata u Ukrajini, uvođenje srpskih sankcija Rusiji je pristanak da se u ime srpskog naroda izda načelo dobra, a izabere zlo. Hvala Đorđu Vukadinoviću na objašnjenju.
Preporuke:
45
43
20 petak, 21 oktobar 2022 19:13
Forever Jang
Nikakav cunami se ne bi sručio da vrhovni stručnjak nije poželeo da glumi velikog baju. Da smo na početku ukrajinske krize jasno, i pre svega glasno, rekli da smo mi dovoljno propatili, i da stvarno ostajemo neutralni. Ali stvarno i bez foliranja. Jok, mi se uplićemo u žrvanj. E sad je majmun ušao u tenak. I biće šta bude.
Preporuke:
39
5
21 petak, 21 oktobar 2022 22:22
aleksandar
Sjajni, sjajni Vukadinović, na vrhuncu svojih ogromnih analitičkih kapaciteta.Ono što je sigurno, ne smemo uvesti "sankcije" i ne smemo da pripustimo "kosovu" u UN.Mada, lično mislim da su veleizdajnici već prelomili ne razumevajući da se u istoriju ulazi hrabrošću i spremnošću na žrtvu a ne gamižući kao gmizavac pred silnikom.Ide vreme kada će ovaj narod morati da pokaže da li je dostojan svojih velikih predaka.
Preporuke:
35
26
22 petak, 21 oktobar 2022 22:45
Narodna mudrost
Ovde se može primeniti narodna mudrost:Ko sa đavolom tikve sadi o glavu mu se lupaju ( a propo cunamija).U slučaju Srbije ne lupaju se tikve o glavu onome ko je sa đavolom tikve sadio, nego se lupaju o glave naroda.Tikve je sadio i po pitanju Kosova i Metohije, i još ih sad već 10 godina, pa se sve vreme lupaju o glave naroda. Dalje, ovde bi bilo reče đavoli zameniti rečju ludaci, tačnije bi bilo a smisao poslovice ostaje isti.
Preporuke:
29
6
23 subota, 22 oktobar 2022 04:42
Ah
Tačno primećeno da Pinokio kupuje vreme, čeka i rezultate izbora u SAD u novembru posle čega definitivno neće sve biti isto i moguće je da će se promoteri rata zabaviti o svom jadu.
Inače ko nas je kleo vlašću i proevropskom "opozicijom" znao je šta radi. Anacionalni šljam uglavnom skoro bez izuzetka.
Preporuke:
16
1
24 subota, 22 oktobar 2022 10:37
Vladimir Vukosavljević
U potpunosti se slažem sa iznetim stavovima i argumentacijom
Ovaj tekst treba da bude osnov za širu platformu Patriotske Srbije.
Preporuke:
19
1
25 subota, 22 oktobar 2022 11:01
koba
Ja imam utisak da bi pitanje Kosova davno bilo rešeno da nije Rusije i Putina. Naš AV bi to rešio isto kao što je rešio i sever Kosmeta. Čak mislim da je to i obećao zapadu. Putin mu stoji na putu. Uvođenjem sankcija Rusiji, Rusija bi digla ruke od Srbije i obećanje AV-a dato zapadu bi se ispunilo.
Zbog toga bi AV rado uveo sankcije Rusiji, ali se boji reakcije naroda. Može mu se desiti da prođe kao don Milo od Montenegra ili i gore.
Mislim da će na kraju uvesti sankcije jer je steran u ćošak. Zapad ga drži za ja... Ima nešto kompromitujuće čega se AV jako boji.
Uvešće sankcije Rusiji samo je pitanje vremena. Svako malo sa TV ekrana se prenemaže i kukumavče. Priprema teren.
Preporuke:
20
1
26 subota, 22 oktobar 2022 16:54
Nenad G. Kovačević
Naravno da nema dileme - nema ni govora o uvođenju sankcija Rusiji. Vučić je angažovao sve NVO, sve televizije, cve LGBT-NATO-građanističke botove, ali uzalud.
Ne može se silom promeniti mišljenje srpskog naroda. A narod dobro zna da je na pravoj strani istorije uz Rusiju, koja se bori protiv ukrajinskih nacista, NATO i EU satanista, globalista i iskorenjivača pravoslavlja i hrišćanstva!

Odličan i antologijski tekst.
Preporuke:
18
1
27 utorak, 25 oktobar 2022 10:53
Iransko iracki rat je za Zapad bio pobjeda neovisno od krajnjeg ishoda
Sto duze se pravoslavni Sloveni budu medjusobno ubijali to je veca pobjeda Amerike.

U cijim ce rukama biti Herson i Harkiv to na Zapadu nikoga ne interesuje sve dok granate padaju na te gradove.

To sto je Putin progutao Bajdenov mamac
svelo je Rusiju i Ukrajinu na nivo bliskoistocnih drzava.

Cilj irackog i libiskog rata nije bila okopacija tih zemalja nego stvaranje trajnog haosa u njima . Ko je kriv muslimanima Arapima (i pravoslavnim Slovenima) sto su glupi.

Um caruje snaga klade valja.
Preporuke:
0
2
28 utorak, 25 oktobar 2022 11:40
siniša @ iračko iranski rat...
Pa nije baš da Amerika, a i Evropska unija ne učestvuje u ratu i nije baš da nema za njih loših posledica.

Potrošili su mnogo, ali baš mnogo para do sada, oružja, a i na polju ekonomije ima posledica.

Naravno i Rusija je imala štete, ali ona i dalje trguje i zarađuje, a i Evropa i Amerika slabije.

A Ukrajina, oni su izgleda odlučili da na ratu izvuku keš.A od same države su izgleda digli ruke. Svesno ratuju na račun Amerike za pare.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner